Masa Lapang

Dah lama dah tau dah pasal blog nie but it seem takde masa sangat... ye laaa tuh.... wekekekekek

Sunday, August 13, 2006

a'kom & salam sejahtera my blogger....

penah tak berlaku 1 morning u tgh blur gile kat kepala, & bile sampai opis je the first thing u buat melekat dlm kepala.... well for me pepagi tadi setelah sekian lama aku onkan winamp & lagu lama yg favourite bermain.... & tetiba teringat... aku tak hafal pon lirik lagu nie.... ehek... aku rasa mau banyak kali aku dengar lagu nie, tapi main taram je lirik dia... main dgn gitar pon tak penah abis pasal bebalik guna lirik yg sama.... wekekekek... so lepas tuh aku pon terfikir laaa nak browse lirik dia.... lawak betoi... so lagu yg aku dengar dari kumpulan Gin Blossom tajuk lagu Competition Smile.... tak tau laaa pasal korang tapi aku layan lagu nie...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home